Subject: RE: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.
From: "Chiara Britt Masing" <[email-masked]>
To: "Hedi Stenman" <[email-masked]>
Date: Mon, 19 Aug 2024 11:41:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan SLA-ga nõustumise kinnituse.

Parimate soovidega

Chiara Masing
Tarkvara projektijuht

 <https://spin.ee/>

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Tel: +372 5645 5410

Spin TEK AS

Purje 4, 11911 Tallinn

 <http://www.spin.ee/> www.spin.ee

 <https://www.facebook.com/SpinTEKAS/> 
<https://www.linkedin.com/company/83533209/>

From: Hedi Stenman <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 19. august 2024 11:27
To: [email-masked]
Subject: FW: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

Tere

Palun Teil äriregistri X-tee teenuse avamise taotlusele lisaks saata lisaks 
vabas vormis kinnitus, et nõustute SLA-ga.

Äriregistri SLA leiate siit lingilt 
https://www.riha.ee/Infos%C3%BCsteemid/Vaata/arireg#dokumentatsioon

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

 <http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>

 <http://www.rik.ee>   www.rik.ee

-----Original Message-----
From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, August 15, 2024 1:28 PM
Subject: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

Tere!

X-tee iseteeninduskeskkonnast on saadetud ligipääsu taotlus Teie teenusele 
arireg/ettevotjaMuudatusedTasuta_v1.

Ligipääsu soovitakse Teie teenusele: arireg/ettevotjaMuudatusedTasuta_v1.

Ligipääsu taotletakse klient alamsüsteemile: 10098106/tlnpai.

Ligipääsu soovitakse järgmistest X-tee keskkondades:

ee-dev

Teenuse kasutamise eesmärk:

Sporditegevuse toetuse määruse tingimustele vastuvuse kontrollimine

Taotleja kontaktid:

Nimi: KRISTEL KÜÜNARPUU

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Telefon: 56455410

Palume Teil otsuse langetamisel vastata otse taotlejale.

Parimat,

X-tee iseteeninduskeskkond

Riigi Infosüsteemi Amet

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]